Інформація про підсумки реалізації проекту „Розвиток філантропії в громаді”, який здійснювався в м. Херсоні Херсонським обласним благодійним фондом „Захист” у партнерстві з молодіжною організацією „Нова генерація” за підтримки Комісії Євросоюзу

Тра 21, 2007

Проект „Розвиток філантропії в громаді” реалізується в м. Херсоні з 24  травня 2006 року.

Головна мета, яку ставили перед собою благодійний«Захист» та молодіжна організація  «Нова генерація» – мобілізація ресурсів громади та бізнесу для вирішення соціальних проблем дітей та сімей через надання імпульсу для розвитку філантропії в громаді міста Херсона, створення умов для продуктивної взаємодії місцевих НУО та бізнесу у вирішенні проблем дітей та сімей, які знаходяться в тяжких соціальних умовах.

Діяльність 4. Проведено інформаційну кампанію „Філантропом бути престижно”, яку спрямовано на усвідомлення місцевим бізнесом, громадянами власної соціальної відповідальності, на стимулювання  благодійної діяльності як норми життя для громади.

Кампанія  безпосередньо проведена  у липні-квітні 2006 року  та мала такі компоненти:

  • створено просвітницький фільм „Робити добро разом” про благодійників Херсону з історичних часів до сьогодення та тих проблемах, які вирішують разом громадські організації та бізнес міста. Фільм демонструвався декілька разів на обласному телеканалі  „Скіфія”.
  • виготовлено три ролики соціальної реклами, які було розміщено у листопаді 2006 – січні 2007 рр. на місцевих FM станціях „107,6 Радіо-Мегахіт”, „Авторадіо”, радіо „Софія” та на обласному радіо тричі на добу. Таким чином до благодійної діяльності та конкретного надання послуг на благодійних засадах було залучено і декілька FM станцій.
  • виготовлено та розповсюджено інформаційний буклет „Давайте робити добро разом”, у якому в популярній формі розміщено звернення до громадян робити благодійні внески на конкретні програми місцевих НУО щодо вирішення проблем дітей та сімей, які знаходяться в скрутній соціальному становищі, роз’яснювалася важливість і необхідність здійснення благодійної діяльності, також роз’яснені різні форми благодійної допомоги (грошові, не грошові, волонтерська праця);
  • у листопаді-грудні проведено вуличні акції, в ході яких волонтерами розповсюджено інформаційні буклети. Залучені волонтери Благодійного фонду «Захист», молодіжної організації «Нова генерація» та трьох вузів міста – ХДУ, ХНТУ, ХДАУ.
  • Акції  проведено перед найбільшими у місті супермаркетами. Молодь зі скриньками у руках зверталася до херсонців з проханням надати благодійну пожертву на облаштування літніх павільйонів у обласному Будинку дитини. В цьому соціальному закладі  виховуються діти до  трьох років , у тому числі є група дітей, хворих на церебральний параліч. В ході цих вуличних акцій студентами-волонтерами трьох вузів міста зібрано майже 1500 гривень. Акції висвітлено у засобах масової інформації – газетах „Булава”, „Херсонський вісник„, „Гривна”, на обласному телебаченні, на обласному радіо. Розміщення інформацій здійснено ЗМІ на благодійних засадах. Кампанія стимулювала утвердження позитивного сприйняття філантропічної діяльності у громаді в цілому. Допомогла залученню молоді – студентів херсонських вузів до волонтерської роботи у фонді.

Діяльність 5. Створення Клубу філантропів

До участі у Клубі залучено 18 лідерів бізнес-кампаній, які займаються благодійною діяльністю або виявляють бажання це робити, в тому числі три депутати міської ради.

Створення Клубу філантропів дозволило розвинути мережу зацікавлених представників бізнес-кампаній. Вдалося посилити утвердження позитивного іміджу тих, хто прагне вести активну благодійну діяльність у громаді шляхом залучення до благодійної діяльності засобів масової інформації. Дало можливість організаційного зміцнення фонду та посилило впевненість у спроможність подальшої, після проектної  життєдіяльності організації.

Діяльність 6. Проведення конкурсу серед місцевих засобів масової інформації на краще висвітлення теми філантропії.

Конкурс серед місцевих друкованих ЗМІ на краще висвітлення теми благодійності стимулював активну участь преси в утвердженні позитивного іміджу благодійної діяльності, покращив інформаційний обмін.

Підсумки проведення конкурсу:

  • Публікацій – 156
  • Друкованої площі – 31832

Тематика :

  • Інформація-запрошення до благодійності – 45
  • Про успішні благодійні акції – 79
  • Проблеми розвитку філантропії в громаді – 18
  • Про досвід роботи благодійних організацій – 9
  • З історії філантропії в громаді – 5

В ході реалізації проекту фонд проводив великі та маленькі благодійні акції, до яких  Фонд залучав не тільки бізнес, владу, НУО, але й всю громаду міста:

  • проведено благодійний У Всеукраїнський фестиваль творчості дітей села «Золоте зернятко», у якому взяло участь 400 дітей зі 110 сіл 17 областей України. За рахунок державної підтримки та благодійних пожертв участь у фестивалі для цих дітей була безкоштовною.
  • проведено акцію на підтримку херсонцями сім’ї погорільців Московченко.
  • акцію благодійної допомоги до Дня інвалідів (продукти харчування передані інвалідам через три громадські організації )
  • акція надання благодійної допомоги одиноким людям похилого віку (продукти харчування передані через три організації Червоного Хреста)
  • обласний різдвяний конкурс художньої творчості дітей та молоді «Лине добро від серця мого» , кращі роботи були виставлені на благодійний аукціон під час першого благодійного балу, інші роботи (їх було 305) передано в дитячі соціальні заклади. Всі 278 діте й отримали дипломи та право називатися маленькими благодійниками.
  • благодійний бал по збору пожертв на облаштування літніх павільйонів-манежів в обласному будинку дитини (На заклик допомогти втілити цю ідею  ще до проведення балу відгукнулися першими засоби масової інформації: газети «Горожанин и Горожанка», «Булава», «Гривна», «Херсонський вісник», «Акценти», «Новий час» на благодійних засадах розмістили за місяць 29 публікацій загальною площею 2909 кв.см.,; радіостанції «Авторадіо», «Європа- плюс», «Радіо 5», «Софія» здійснили 402 виходи в ефір з інформацією про акцію, загальна тривалість якої склала 5 годин 46 хвилин, що носило теж характер благодійного внеску послугами, висвітлення підготовки балу та наслідків його проведення взяло на себе телеоб»єднання «Ранок» обласної телерадіокомпанії. Рекламне агентство «Елвін» на благодійних засадах виготовило та розмістило у центральній частині міста 3 біг-борди.

Міський клуб філантропів взяв на себе фінансову частину проведення балу й отримав підтримку від заводу «Таврія», фірми «Квіти Херсона», музично-драматичного театру ім. М.Куліша, Херсонського державного університету, клубу спортивного танцю «Браво». Поліграфічну продукцію виготовило на благодійних засадах підприємство «Комплектавтодор». В цілому  на будівництво дитячих павільйонів у Будинку дитини зібрано пожертв на суму – 26495 гривень.

Про успішність реалізації проекту свідчать конкретні наслідки роботи фонду „Захист” у 2006 році та січні-квітні 2007 року (звіти додаються).

За рік вдалося залучитидо філантропічної  діяльності :

  • 75 підприємств та бізнес-структур.
  • 24 приватних підприємця.
  • 1044 приватних особи.
  • 278 школярів.
  • 20 громадських організацій співпрацювали у проекті ,
  • 14 державних установ  брали участь у акціях фонду .
  • До співпраці на ниві філантропії залучено 16 обласних та всеукраїнських друкованих ЗМІ, 7 радіоканалів, обласне телебачення.
  • На рахунок фонду за час виконання проекту надійшло пожертв коштами та мат. цінностями на суму  178965 грн.
  • Фондом здійснено 1058  пожертв реципієнтам.
  • Безоплатні послуги та роботи здійснили 108 донорів.

Наші останні новини