У місцевого бізнесу розпочинається новий бюджетний термін, тож самий час замислитися над тим, а чи виявляє ваша компания корпоративну соціальну відповідальність? Ви ще не стикалися з цим поняттям? Корпоративна соціальна відповідальність (КСВ) – це поняття, що визначає позицію компанії щодо своєї країни, суспільства, міста, співробітників та навколишнього середовища. Час це усвідомити, щоб стати компанією з «людяним обличчям» – бути у постійному діалозі з суспільством, брати участь у вирішенні найгостріших соціальних проблем. Ви не могли не звертати уваги на ті заклики, які час від часу з’являються в інеті – блокувати продукцію нечесних компаний, фірм, продукція яких не відповідає очікуванням людей, компаній, кроки яких визивають негатив суспільства. Й навпаки – симпатії людей дають компаніям все нових клієнтів, а це веде до їх росту! Я надам тільки два херсонських приклади (їх набагато більше), щоб не бути голословною: мережа підприємств TM “ANSERGLOB”, яка тільки через Фонд “Захист” надала допомогу нашим захисникам в цьому році більш як на 60 тисяч грн., а ще допомагала в ремонті интернату ім.Т.Г. Шевченко, поставила нові меблі у приміщення дітей, позбавлених батьківської опіки… Усього ми навить не знаємо! Нотаріус Олександр Сперчун став одним з тих, хто організував відродження Лебединого озера та привернення уваги до нього громади та влади. Як думаєте – позитивне ставлення херсонців до цих бізнесів залишилося тільки у зовнішніх симпатиях? Питання риторичне!!! Вже давно настав час цивілізованої доброчинності – публічної та прозорої! Так, далеко не кожна компания має власного фахівця зі зв’язків з громадськістю, але ж є благодійні фонди, яким можна довіряти, й які можуть за договором з бізнесом слугувати у задовільненні інтересів компаній зі здійснення доброчинних дій.
Фонд громади Херсона “Захист” пропонує свої послуги. Ми не раз вже продемонстрували, що об’єднавши ресурси місцевого бізнесу та благодійників-херсонців можна зробити корисні та резонансні справи з вирішення проблем нашої громади: побудували капітальні павільйони-манежі у будинку дитини, створили колекцію одягу для дітей притулку,поновили обладнання обласного Центру служби крові, встановили підйомник для інвалідів-візочників у театрі, допомагали армії… При чому робили це виключно через офіційні фінансові операції, уникаючи “чорного налу”. Треба зрозуміти, що передаючи свої,наприклад, матеріальні цінності як благодійну допомогу просто так – з рук в руки, ви провокуєте, ви породжуєте воровство неоприбуткованого майна! Фонд громади готовий до співпраці на користь громаді – тільки об’єднавши ресурси ми можемо вирішити багато проблем! Фонд громади Херсона “Захист” задля цього й створювався. Чекаємо на пропозиції! Лариса Польська, голова правління Фонду громади Херсона “Захист”.