НУО та соціальні медіа – 16 фактів, які треба знати

Лип 8, 2016

Не секрет, що соціальні медіа знаходяться на перехідному етапі. Темпи збільшення кількості користувачів Facebook низькі як ніколи. У Instagram тепер з’явився новий алгоритм дії. Twitter також зараз нестабільний. У той же час новинкою у сфері соціальних медіа є Snapchat, прорив якого став несподіванкою і для досвідчених менеджерів. Проте ера мобільних та цифрових додатків для донейтів все ще на підході. Згідно з прогнозами, кількість користувачів інтернету має потроїтись протягом наступних чотирьох років. Інтернет речей трансформує наш світ. Е-мейл маркетинг та сервіси для онлайн пожертвувань лише на стадії активного розвитку. Насправді ж період максимального розвитку онлайн-фандрайзингу та соціальних медіа все ще попереду і у наступному десятилітті ще здивують нас усіх.Оскільки, як завжди, якість перемагатиме кількість, експерти радять розміщувати/готувати меншу кількість постів, за умови їхньої високої якості, це більш виграшний шлях. Взаємодія з аудиторією принесе кращі результати, ніж розміщення безлічі посередніх повідомлень. Підхід до SMM має стати більш людяним.

1. Майже кожен третій (31,5%) житель Землі жертвував кошти на благодійність у 2015, а кожен четвертий (24%) займався волонтерською діяльністю.

2. Згідно з прогнозами до 2018 року кількість користувачів Інтернету в усьому світі зросте до 2.44 мільярдів, або охопить 33% населення світу.

global-social-media-audience

Дані TrackMaven

3. Прогнозований рівень пожертвувань має зрости на 4.1% у 2016 році та на 4.3% у 2017 році. Також більшість цих пожертвувань здійснюватиметься фізичними особами, а не компаніями.

total-giving-growth

Дані The Philanthropy Outlook

4. Покоління старших людей (народжених у 1945 та раніше) щорічно жертвує 683$. Покоління народжених після другої світової війни (1946 – 1964) 478$. Покоління Х (1965 – 1980) 465$. Покоління Y (1981 – 1997)  238$.

5.На сьогоднішній день люди у віці 40-59 років найчастіше жертвують кошти за допомогою Інтернету.

6. Покоління Y (1981 – 1997 рр.) найчастіше отримує натхнення жертвувати через соціальні медіа. Покоління народжених після війни (1946 – 1964 рр.) та покоління Х (1965 – 1980 рр.) через емейл сервіси. Прогноз: Покоління Z надаватиме перевагу мобільним додаткам.

2016-Global-Giving-Trends-SMALL

Дані Global NGO Online Technology Report

7. 95% громадських організацій по всьому світу мають власну сторінку на Facebook,83% на Twitter, 40% є активними в Instagram.

Social-Media-Used-By-NGOs-Worldwide-SMALL

Дані Global NGO Online Technology Report

8. Користувачі інтернету в середньому мають 5.5 облікових записів у різних соціальних мережах. Регулярну активність вони проявляють на 2.8 з них.

number-of-accounts-worldwide

Дані Global Web Index

9. 18%  усіх пожертвувань відбуваються з мобільних пристроїв.

10. У середньому кількість ваших читачів на Facebook та Twitter має зростати на23% щорічно.

11. Короткі відео, невеликі статті та короткі емейл-повідомлення найкраще інформують, надихають та залучають до дії потенційних донорів.

inspired-giving-engagement

Дані Abila

12. На кожну 1 000 електронних листів НУО в цілях фандрайзингу організація отримує 44$.

13. На кожну 1000 емейл підписників громадська організація має 355 підписників на Facebook, 132 на Twitter та 19 в Instagram.

14. 11% усіх пожертвувань через інтернет відбуваються протягом останніх трьох днів року.

15. Якщо можна було б обирати, 48% дорослих людей (дані США) зробили б пожертвування через мобільний додаток.

16. 42% громадських організацій використовують програму WordPress для управління інформацією на своєму веб-сайті.

wordpress-nonprofits-2

Дані npENGAGE

Спочатку організація долучається до ведення блогу,  починає писати на Twitter або заявляє про себе на Facebook. А далі Ви можете часто зустріти сторінки з оновленнями від 2013 року… Залучення до соцмедіа не повинно бути експериментальним, якщо Ви прагнете отримати гарні результати. Ви не можете почати блог – з усіма витраченими ресурсами, часом для вивчення цього механізму, вибору правильної платформи тощо – аби потім просто кинути все це після кількох місяців. Також не варто створювати Twitter-сторінку тільки для того, аби транслювати RSS-стрічку вашого веб-сайту через сервіс Twitterfeed…

Соціальні медіа створені саме для задоволення ваших потреб у соціальному аспекті, створюючи навколо себе групу активно задіяних послідовників-ентузіастів. А на це потрібен час і зусилля.

Звичайно, експериментування може бути лише прелюдією до справжніх дій, тобто воно може перетворитися на реальне використання соцмедіа. Проте, вже навіть непобоювання, а реальність – дуже багато організацій залишають все це на півдорозі.

Порада: Соцмедіа просто створені для краудсорсингу: запитуйте у людей компетентність, підтримку адвокасі-кампаній або ресурси для роботи. Соціальні медіа дозволяють легше побудувати неформальні комунікації не тільки для фандрайзингу та адвокасі, але й витворять групу людей, які працюватимуть з вами і для вас. Бо є десятки людей, які мають ґрунтовні соцмедійні знання: досвідчені блогери, фанат(к)и Twitter та Facebook. І також є сотні людей, які більш ніж готові витратити частину вільного часу для волонтерства в ім’я  доброї справи. Тому не кажіть, що не можете знайти таких “євангелістів-добровольців” для допомоги вам у роботі з соцмедіа. Все, що необхідно для цього – це лише Ваша відданість, запал  та бажання, аби скерувати їх у правильному напрямку.

Підготував Павло Шиба 

Джерело – http://www.prostir.ua/

Наші останні новини