Планування = Брендування НУО

Сер 18, 2016

На продовження теми брендингу НУО, розпочатої дописом Проривний брендинг НУО” , поговоримо про планування з узгодженими комунікаціями. У попередньому пості, що розпочав тематичний міні-цикл, ми зазначили, що брендинг та планування взаємозалежні. Ми уже розглянули концепцію поведінкового брендингу, тепер давайте поглянемо на інструменти планування, необхідні для перегляду поведінкового бренду вашої НУО. 

Оскільки ми перейшли до фази планування Проривного Брендингу, варто ввести інший новий принцип: узгоджені комунікації. Цей принцип настільки ж потужний, наскільки й простий: коли щось виходить з рівноваги, важливо перевіряти очевидні речі. Кожна НУО є унікальною і має власний набір проблем та їхніх потенційних рішень, але всі громадські організації можуть отримати користь, тримаючись основ.

Узгоджені комунікації є водночас і стратегічними рамками, і тактичним засобом, який ви будете використовувати кожного дня, з кожним відісланим мейлом, кожною сторінкою сайту, кожною поштовою листівкою. І результатом стануть явно покращені комунікації.

Коли ви почнете вивчати та застосовувати інструменти узгоджених комунікацій, ви допоможете вашій організації ефективніше комунікувати з вашою аудиторією та успішно просуватися вперед. І це все паралельно з розвитком та використанням ефективного поведінкового брендингу.

Часто ідеї, які дійсно дають зміни, просто лежать на поверхні. Але через нашу неуважність їх можна легко пропустити. Якщо  матимемо новий погляд на речі, то зможемо наново відкрити те, що постійно було перед нашими очима. Тож, яким є перший крок?

ПЕРЕДУСІМ ОКРЕСЛЕННЯ ПРОБЛЕМИ

Першим кроком в узгоджених комунікаціях є визначення проблеми. Це може здатися очевидним, але насправді цей крок часто оминають. В громадських організаціях, де час та ресурси є дорогими, ви намагаєтесь відразу розпочати проект, не втрачаючи ні хвилини. Проте, можна витратити купу часу, намагаючись працювати над проектом, коли ви точно не визначили його головну мету. Якщо трохи часу на старті  проекту присвятити чіткому формулюванню проблеми, то це попередить години відчаю при відкиданні хибних концепцій та ідей, які не відповідають цілям проекту.

Щоб успішно досягати цілей, потрібні правильні, точні формулювання. Для цього існує ряд методик, за допомогою яких можна дійсно ставити якісні цілі. Один із найпоширеніших і дієвих способів – це формування “розумних” (англ. smart) цілей, тобто цілей з використанням SMART критеріїв 

EngagementAnnouncementIdeas forSocial Media (1)

 

Після цього всі наступні кроки стануть більш чіткі, і кожен з них відповідатиме загальній меті проекту. Коли ви починаєте проект з визначення проблеми, то рішення саме по собі стає очевидним. Коли очікування не виправдовуються, вихід, звичайно ж, полягає у виявленні проблем.  Отже, визначення проблеми є складним процесом. Проте є й хороші новини: лишилося зробити останній крок: 

Вирішити проблему 

Це не так складно, як може здатись, але за умови, що ви працюєте над правильно визначеною проблемою. Ви маєте потрібні інструменти та все необхідне для розв’язання нагальної проблеми.

Узгоджені комунікації наштовхуються на ваші брендингові проблеми не тільки на рівні стратегії, а й щодня – з кожним відісланим Е-мейлом та надрукованою брошурою. Про щоденні тактичні засоби використання узгоджених  комунікацій йтиметься в наступному матеріалі. А зараз до стратегічної частини. Під стратегією варто розуміти процеси, що відбуваються у ваших судженнях – зміна способу мислення щодо комунікацій. Стратегічна частина узгоджених комунікацій проста: щойно ви почали сприймати проблеми як «прогалини узгодження» з аудиторією, ви вже на півдорозі до їхнього вирішення, і ви значно зменшуєте стрес від них.

Прогалини узгодженого брендингу

Використання терміну «прогалина узгодження» (Alignment Gap) відразу веде до вирішення, бо одразу вимагає наступного питання: У чому саме у нас немає узгодження? Лише вибудувавши ситуацію таким чином, Ви вже будете на півдорозі до її вирішення.

Прогалини узгодження брендингу (Стратегія НУО – Сприйняття аудиторією):

брендинг


1.Дослідження комунікацій
2. Їхня частота
3. Їхній формат/канал
4. Релевантність
5. Ясність
6. Діалог/зворотній зв’язок
7. Дизайн.

Ця ілюстрація показує сім найбільш поширених брендингових проблем в комунікаціях громадських організацій. Як уже зазначали, першим кроком є визначення самої проблеми. Є висока вірогідність того, що Ваша проблема збігається з однією з семи прогалин в узгодженні брендингу. Важливо також мати узгоджену термінологію у вашій повсякденній роботі. Це може змінити спосіб вашого мислення та значно покращити спосіб внутрішньої комунікації в організації.

Отже, тепер ми знаємо, що першим кроком успішного проривного брендингу є ідентифікація проблеми, маємо перелік із 7 найбільш поширених видів брендингових проблем. Ці 7 аспектів включає майже 80% проблем в комунікаціях третього сектору.

Все не так складно, проте досить потужно спрацьовує. У наступному матеріалі буде представлено тактичні інструменти узгоджених комунікацій і конкретні дії.

Джерело: Громадський простір 

Наші останні новини